- Сторінка класовода
- ДПА 2016
- ГПД
- Атестаційний вісник
- БІБЛІОТЕКА online
Новини освіти [77] |
Новини школи [121] |
Співпраця з ГНПУ ім. О. Довженка [3] |
Духовно-просвітницький центр при соборі Трьох Анастасій [4] |
Глухівський МЦССДСМ [2] |
Співпраця з КМСД МВС [1] |
Співпраця з ДАІ [1] |
Участь в конкурсах [8] |
Участь в акціях [9] |
Участь у проектах [1] |
Свято [7] |
Виховний захід [6] |
Привітання [13] |
Тема: «У квітах барвінку наша поетеса – Леся Українка» Просмотров: 976 Рейтинг: 0.0 |
Урок української мови в 3-му класі на тему "Вправи на визначення роду іменників. Спостереження за родовими закінченнями іменників" Просмотров: 1601 Рейтинг: 5.0 |
Урок позакласного читання в 3 – му класі "Похвала книгам" Просмотров: 2628 Рейтинг: 5.0 |
Програма вебінарів від видаництва "Ранок". Зимова сесія 2017 Просмотров: 3331 Рейтинг: 5.0 |
- Організація роботи
- Обдаровані діти
- Гуртки
- Участь у КОНКУРСАХ
- Участь у ПРОЕКТАХ
13:46 Кращі з кращих! | |
«Учитель року» - грандіозний захід, що вже понад двадцять років збирає кращих педагогів області. Протягом тижня, з 30 січня по 3 лютого, учителі змагалися в чотирьох номінаціях: «Біологія», «Інформатика», «Музичне мистецтво», «Початкові класи». Знаковим є те, що Глухів у цьому навчальному році представляли два педагоги ЗОШ №6: Гулакова Інна Миколаївна, у номінації «Біологія», та Хабенко Валентина Дмитрівна, у номінації «Початкові класи». За підсумками ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017» вони стали лауреатами. На запитання щодо вражень від конкурсу вчителі люб’язно надали відповідь. - Що спонукало Вас взяти участь у конкурсі «Учитель року – 2017»? - Можливість проявити свої творчі здібності в нестандартних ситуаціях. - Які етапи включала в себе програма конкурсу? Розкажіть детально про кожен із них. - Кожного дня відбувався новий конкурс-випробування. У понеділок на нас чекало конкурсне випробування «Учитель – особистість творча», що включав у себе презентацію домашньої заготовки «Світ захоплень». Учасники мали представити себе як творчу особистість, при цьому звернувши увагу на методичну проблему, над якою працюють. - Другого дня на вчителів чекало конкурсне випробування «Майстер-клас», у ході якого за 20 хвилин необхідно було показати, обіграти, представити конкурсантам і членам журі власні форми й методи роботи з учнями під час уроків. Цього ж дня, у вівторок, було ще одне конкурсне випробування «Практична робота», де учасники створювали інструктивні картки для учнів з урахуванням, знову ж таки, проблеми, над якою працює вчитель. - Наступним конкурсним випробуванням став «Навчальний проект». Учасникам було представлено тему, на роботу над якою педагогам відводилося дві години. За цей час учителі мали представити журі кінцевий результат творчого характеру, який би могли самостійно створити учні (презентація, блог, буклет, газета, web-сторінка тощо). - У передостанній день учасникам необхідно було провести й здійснити самоаналіз конкурсних уроків. Напередодні ввечері вчителі отримали теми уроків, а зранку проводили їх в одній із Сумських шкіл. - Останній день «Зірковий акорд» мав урочистий характер, адже відбувалося закриття конкурсу й нагородження лауреатів дипломами й цінними подарунками. - Якою була організація конкурсу? - Безумовно, конкурс проходив на високому рівні. Чіткими були часові рамки кожного випробування й відповідно суворе їх дотримання. - Що саме під час конкурсу Вам запам’яталося найбільше? - Обмін думками, педагогічним досвідом з колегами і членами журі. Отримання позитивних емоцій від спілкування з ними. - Які емоції переповнювали Вас під час випробувань? - Тільки позитивні, бо відчувалася психологічна підтримка з боку як журі, так і інших конкурсантів. За цей тиждень ми навіть здружилися з педагогами-учасниками, хоч вони і були нашими конкурентами. - Висловіть свої побажання колегам, які мають плани в майбутньому взяти участь у конкурсі «Учитель року». - Конкурс орієнтований саме на сучасного вчителя, тому мало сьогодні тільки вдосконалювати власну методику, необхідно бути креативним, слідкувати за розвитком ІКТ і, безумовно, вірити в досягнення власного успіху. Любити ближніх, допомагати людям, захоплюватися новим, учитись жити сучасним, теперішнім. Участь Інни Миколаївни й Валентини Дмитрівни в конкурсі стала можливістю заявити про себе як про компетентну, творчу особистість. Вони є справжніми лідерами серед педагогів області. Вітаємо переможців конкурсу та бажаємо творчого натхнення, підкорення нових професійних вершин!
| |
|
Всього коментарів: 0 | |