Неділя, 22.09.2019, 14:03
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Обдаровані діти
Співпраця
Міні-чат
200
Наше опитування
Яку інформацію Ви шукаєте?
Всього відповідей: 17
Статистика
Вхід на сайт
Пошук
Особистий кабінет
Для перегляду мініпрофіля, увійдіть на сайт як користувач.
отримай сертифікат
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Події дня
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Ми в мережі
Каталог образовательных сайтов Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів
Наша кнопка
Друзі сайту
Методсовет

Анкета для вчителів

„Визначення загальної обдарованості дитини”

Чи притаманне дитині:

  • інтерес до розумової діяльності;
  • компетентність, не властива вікові;
  • пошук причин явищ, що спостерігаються;
  • допитливість розуму, прагнення відкривати і досліджувати нове;
  • різнобічні інтереси та потреба у різноманітній інформації;
  • поширені знання;
  • хороша пам’ять;
  • багата фантазія, уява, винахідливість;
  • пристрасть до ігор, що потребують концентрації уваги та мають складні правила;
  •  вміння самостійно гратись та працювати;
  • хороше володіння мовними засобами;
  • великий активний словник;
  • терплячість у навчанні та заняттях, що відповідають захопленням дитини;
  • готовність прийняти участь у додаткових заходах, які підвищують інтерес до навчання (конкурси, олімпіади);
  • інтенсивне читання книг, вивчення різноманітних друкованих матеріалів (атласів, словників, енциклопедій);
  • глибокий інтерес до наукової літератури;
  • захопленість, поличні і світоглядні інтереси;
  • колекціонування, проведення інтересів у домашніх умовах;
  • почуття гумору, підвищений інтерес до гумористичних малюнків;
  • підвищене почуття відповідальності, ретельне виконання обов’язків;
  • велика працездатність та прагнення працювати якомога довше;
  • швидке оволодіння матеріалом;
  • розвинене почуття справедливості;
  • швидкість і точність виконання розумових операцій;
  • розвинена координація та широкий діапазон рухів;
  • демонструє здібності у практичному застосуванні;
  • задає багато питань про походження та застосування предметів;
  • виявляє незалежність та оригінальність мислення;
  • легко пристосовується, активно спілкується, виявляє ініціативу.

         Щоб розпізнати спеціальні здібності дитини, можна скористатися тестом – анкетою, розробленою спеціалістами в галузі психології Л. де Хааном і Г.Кафом, яка отримала розповсюдження у США.