До школи – з радістю !
Робота кожного вчителя нашої школи спрямована на створення комфортних умов для навчання і перебування дитини у ній, адже це її перші кроки до дорослого самостійного життя. Доброта, ніжність, розуміння особливостей кожного – ось, що оточує молодшого школяра у нас. Сучасні методи навчання, диференційований підхід до пояснення матеріалу – мета кожного вчителя.
В своїй роботі ми намагаємось урізноманітнювати початкову школу, звертаючи увагу на головне – психолого-педагогічний виховний процес. Наші учні повинні бути розвиненими, вихованими особистостями і задача вчителів – створити найліпші умови для саморозвитку і життєтворчості дитини. Вчителі, працюючи з кожним учнем, намагаються постійно глибоко вивчати дитину як цілісну особистість і поступово збирати дані про її психологічні якості (активність, темперамент, емоційна спрямованість), пізнавальні здібності (спостережливість, увага, пам’ять мислення, творчість), фізичний розвиток (зір, слух, сила, зріст, вага), особливості характеру і поведінки (працелюбність, організованість, скромність, правдивість).
У початковій школі кожна дитина має відчути, пережити багато разів успіх у праці, радість спілкування. Ми – вчителі початкових класів розуміємо нашу відповідальність за те, яким з самого початку буде навчання. Члени колективу початкового навчання багато співпрацюють з колегами з інших загальноосвітніх і вищих навчальних закладів, постійно знаходяться у центрі нових наукових розробок, методик, спілкуються і радяться з батьками учнів.
“Школа першого ступеня”, як називають початкову, дає високу якість знань – це ціна зусиль педагога і учнів.