- Сторінка класовода
- ДПА 2016
- ГПД
- Атестаційний вісник
- БІБЛІОТЕКА online
Тема: «У квітах барвінку наша поетеса – Леся Українка» Просмотров: 911 Рейтинг: 0.0 |
Урок української мови в 3-му класі на тему "Вправи на визначення роду іменників. Спостереження за родовими закінченнями іменників" Просмотров: 1523 Рейтинг: 5.0 |
Урок позакласного читання в 3 – му класі "Похвала книгам" Просмотров: 2527 Рейтинг: 5.0 |
Програма вебінарів від видаництва "Ранок". Зимова сесія 2017 Просмотров: 3257 Рейтинг: 5.0 |
- Організація роботи
- Обдаровані діти
- Гуртки
- Участь у КОНКУРСАХ
- Участь у ПРОЕКТАХ
« Березень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Орієнтовне календарне планування
для роботи з обдарованими дітьми
з української мови
4 клас
№ п/п |
Тема |
Кількість годин |
Дата проведен- ня |
Примітка |
1 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання твору на основі власних спостережень «Як я провів літо». |
1 |
|
|
2-3 |
Фонетична транскрипція. |
2 |
|
|
4 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання мовної казки про алфавіт. |
1 |
|
|
5-6 |
Фразеологізми. Виконання творчих вправ із використанням фразеологізмів. |
2 |
|
|
7 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання твору-міркування «Мудрим ніхто не вродився, а навчився». |
1 |
|
|
8 |
Будова слів. |
1 |
|
|
9 |
Ознайомлення із стилями мовлення. |
1 |
|
|
10 |
Розвиток зв’язного мовлення. Науковий опис улюбленої рослини. |
1 |
|
|
11 |
Робота з різними типами словників. |
1 |
|
|
12-13 |
Синоніми, антоніми. |
2 |
|
|
14 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання листа святому Миколаю. |
1 |
|
|
15 |
Відмінювання іменників. Незмінювані іменники. |
1 |
|
|
16 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання твору-міркування «Та сторона мила, де мати родила». |
1 |
|
|
17 |
Прикметник. Ступені порівняння прикметників. |
1 |
|
|
18 |
Відмінювання прикметників. |
1 |
|
|
19 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання твору за зачином і кінцівкою. |
1 |
|
|
20-21 |
Правила переносу слів з рядка в рядок. |
2 |
|
|
22 |
Розвиток зв’язного мовлення. Твір-опис «Моя улюблена квітка». |
1 |
|
|
23 |
Способи утворення слів (ознайомлення). |
1 |
|
|
24-25 |
Числівник. Групи за будовою. Відмінювання числівників. |
1 |
|
|
26 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання легенди про рослину. |
1 |
|
|
27 |
Займенник. Ознайомлення із присвійними займенниками та зворотними займенником себе. |
1 |
|
|
28 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання твору-мініатюри. |
1 |
|
|
29 |
Виконання творчих вправ з використанням алфавіту. |
1 |
|
|
30 |
Виконання творчих вправ по темі «Дієслово». |
1 |
|
|
31 |
Розвиток зв’язного мовлення. Твір за картиною І.Шишкіна «Жито». |
1 |
|
|
32 |
Повторення. Вивчення правил орфографії. Правка тексту. |
1 |
|
|
33 |
Правопис прислівників. |
1 |
|
|
34 |
Розділові знаки. |
|
|
|
35 |
Підсумковий урок-гра. |
1 |
|
|