Неділя, 22.09.2019, 14:06
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Обдаровані діти
Співпраця
Міні-чат
200
Наше опитування
Яку інформацію Ви шукаєте?
Всього відповідей: 17
Статистика
Вхід на сайт
Пошук
Особистий кабінет
Для перегляду мініпрофіля, увійдіть на сайт як користувач.
отримай сертифікат
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Події дня
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Ми в мережі
Каталог образовательных сайтов Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів
Наша кнопка
Друзі сайту
Методсовет

ТЕСТИ ДЛЯ БАТЬКІВ

Тест 1

Дає змогу визначити, наскільки у дитини розвинені вольові звички — стійкі способи саморегуляції діяльності (трудової, навчальної) та спілкування. Вони є основою довільного запам'ятовування, уваги, навичок мислення.

1. Чи достатньо сформовані у дитини гігієнічні навички (чистить зуби вранці, миє руки перед їжею)?

а)      робить завжди сама, без нагадування;

б)      робить завжди, але інколи треба нагадувати;

в)      без спеціального нагадування не робить.

2. Чи допомагає дитина вдома по господарству (миє посуд, прибирає постіль, накриває на стіл)?

а)      робить постійно;

б)      робить часто;

в)      робить дуже рідко.

3. Чи є у дитини стійкі навички самообслуговування (може сама собі приготувати бутерброд, одягнутися відповідно до погоди, зав'язати шарф)?

а)      є достатньою мірою;

б)      є деякі;

в)      немає.

4 Чи вміє дитина утримувати увагу досить тривалий час (15—20 хв), коли знаходиться сама (у читанні вголос, малюванні, грі)?

а)      дуже часто вміє;

б)      вміє зрідка;

в)      не вміє.

5. Чи здатна дитина керувати своїми бажаннями (не їсть перед їжею цукерок, хоч вони їй доступні; не капризує, коли старші щось заборонили)?

а)      уміє достатньою мірою;

б)      уміє тільки зрідка;

в)      не вміє.

6. Чи вміє дитина поводитися за столом (правильно сидить, охайно їсть)?

а)      як правило, вміє;

б)      вміє, але робить далеко не завжди;

в)      не вміє.

7. Чи є у дитини більш-менш стійкі інтереси: слухання музики, малювання, заняття мовами, конструювання, ліплення з пластиліну?

а)      всі досить стійкі;

б)      інтереси є, але весь час змінюються;

в)      наявні інтереси відсутні.

8. Чи вміє дитина поводитись у суспільстві (не перебиває старших, без нагадування вітається, прощається, дякує)?

а)      вміє;

б)      вміє, але інколи доводиться нагадувати;

в)      не вміє.

9. Чи дотримується дитина певного режиму дня (часу прогулянки, їжі)?

а)      як правило, так;

б)      взагалі дотримується, але інколи порушує;

в)      ні, не дотримується.

10. Якщо дитина ставить запитання, чи завжди вона вислуховує відповіді?

а)      як правило, з цікавістю вислуховує пояснення;

б)      інколи, відповідаючи на запитання, не слухає, відволікається;

в)      інколи запитує просто так, не потребуючи відповіді.

11. Чи прибирає за собою іграшки після гри, альбом після малювання, книжки, зошити після читання, письма?

а)      завжди прибирає;

б)      завжди прибирає після нагадування;

в)      не прибирає.

Аналіз результатів

Перший варіант відповіді (а) в кожному запитанні — 3 бали, другий (б) — 2 бали, третій (в) — 1 бал.

Потім знаходять суму балів, одержаних в усіх 11 запитаннях.

Рівень сформованості вольових звичок ви­значається за такими критеріями:

високий — 33—27 балів;

хороший — 26—22 бали;

середній — 21—18 балів;

низький — 18 балів і нижче.

Тест 2

Дає змогу визначити, чи готові ви віддати свою дитину до школи.

1.Мені здається, що моя дитина вчитиметься гірше за інших дітей.

2.Я побоююсь, що моя дитина часто ображатиме інших дітей.

3.На мій погляд, чотири уроки — це непомірне навантаження на малюка.

4.Важко бути впевненим, що вчителі молодших класів добре розуміють дітей.

5.Дитина може спокійно вчитися тільки в тому випадку, коли вчителька — її рідна мати.

6.Важко уявити, що першокласник може швидко навчитись читати, писати, рахувати.

7.Мені здається, що діти в цьому віці ще не здатні дружити.

8.Боюся навіть думати про те, що моя дитина обходитиметься без денного сну.

9.Моя дитина часто плаче, коли до неї звертається доросла незнайома людина.

10.Моя дитина ніколи не ходила до дитячого садка і весь час проводила з матусею.

11.Початкова школа, на мою думку, рідко здатна чогось навчити дитину.

12.Я побоююсь, що однокласники дражнитимуть мою дитину.

13.Мій малюк значно слабший за своїх однолітків.

14.Боюсь, що вчителька не зможе правильно оцінити успіхи кожної дитини.

15.Моя дитина часто каже: «Мамо, ми підемо до школи разом!»

Впишіть свої відповіді до таблиці 3: якщо ви згодні з твердженням, напишіть хрестик після косої рисочки, якщо незгодні — залиште клітинку порожньою.

Таблиця З

1

2

3

4

5

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

8)

9)

10)

11)

12)

13)

14)

15)

Разом:

 

Аналіз результатів

• до 4балів — це означає, що у вас є всі підстави оптимістично чекати 1 вересня (ви самі достатньо готові до шкільного життя вашої дитини);

• 5—10 балів — краще підготуватися до можливих труднощів заздалегідь;

• 10 балів і більше — було б непогано порадитися з дитячим психологом.

А тепер звернемо увагу на те, в яких стовпчиках отримано 2 чи 3 хрестики:

1— необхідно більше займатися іграми і завданнями, які розвивають пам'ять, увагу, дрібну моторику;

2— необхідно звернути увагу на те, чи вміє ваша дитина спілкуватися з іншими дітьми;

3— передбачаються труднощі, пов'язані із здоров'ям дитини, але ще є час для загартування;

4— побоювання, що дитина не знайде контакту з учителем: треба пограти з дитиною в сюжетно-рольові ігри за шкільною тематикою;

5—дитина дуже прив'язана до матері. Може, краще віддати її в невеличкий клас чи віддати до школи на наступний рік? У будь-якому випадку корисно пограти з дитиною в школу.