- Сторінка класовода
- ДПА 2016
- ГПД
- Атестаційний вісник
- БІБЛІОТЕКА online
Технології [0] |
Методи і методики [0] |
Інновації в освіті [1] |
Розвиток здібностей [1] |
Тема: «У квітах барвінку наша поетеса – Леся Українка» Просмотров: 977 Рейтинг: 0.0 |
Урок української мови в 3-му класі на тему "Вправи на визначення роду іменників. Спостереження за родовими закінченнями іменників" Просмотров: 1601 Рейтинг: 5.0 |
Урок позакласного читання в 3 – му класі "Похвала книгам" Просмотров: 2629 Рейтинг: 5.0 |
Програма вебінарів від видаництва "Ранок". Зимова сесія 2017 Просмотров: 3332 Рейтинг: 5.0 |
- Організація роботи
- Обдаровані діти
- Гуртки
- Участь у КОНКУРСАХ
- Участь у ПРОЕКТАХ
Головна » Файли » Теорія і практика » Розвиток здібностей |
13.02.2016, 11:37 | |
Використання завдань з логічним навантаженням у початкових класах зумовлене віковими особливостями молодших школярів. Після 6-7 років дитина здатна користуватися схематичними зображеннями предметів. У своїх міркуваннях вона вже менше залежить від наочних ознак речей. Мислення учня активізується, якщо перед ним виникають запитання, на які він відразу відповісти не може. Саме в таких умовах знаходяться школярі, які розв’язують задачі з логічним навантаженням. Розв’язування задач, які вимагають певної незалежності мислення і винахідливості, сприятиме розвитку важливої властивості людського розуму – передбачити результати не тільки безпосередніх дій, а й тих, що плануються. Чим краще така властивість розвинута, тим людина буде активніша та ініціативніша у навчанні і трудовій діяльності. При цьому слід пам’ятати, що втрачене у молодшому шкільному віці (щодо розвитку мислення) надолужити потім дуже важко або й зовсім не вдається. Сучасна школа покликана навчити учнів правильно мислити на уроках і у повсякденному житті. Наука яка вивчає форми і закони правильного мислення - логіка. Майже всі люди в певній мірі можуть логічно мислити, бо таке мислення формується в процесі життєвого досвіду з дитинства. Але для успішної діяльності у сучасному житті особистість повинна мати добре розвинуте логічне мислення. Завдання з логічним навантаження потрібні і важливі. Адже саме завдяки їм прививається в учнів любов до математики (не сухої, а цікавої науки). Багато дітей втрачає інтерес до математики саме тому, що з часом вивчення предмета математики в школі, стає все більш абстрактним і алгоритмічним. Допитливість згасає. Крім того, логічні задачі зазвичай розв’язують і учні з середнім та достатнім рівнем знань з математики. Таким учням не вистачає пам’яті чи витримки для того, щоб вивчити правило або застосувати його на практиці, але в них буває чудово від природи розвинуте логічне мислення. І для них розв’язання такої задачі – своєрідна перемога, що підвищує самооцінку і авторитет в класі. Все це підкреслює важливу роль задач логічного навантаженням. Пилипенко Л.М. – вихователь ГПД | |
Переглядів: 562 | Завантажень: 7 | |
Всього коментарів: 0 | |