Субота, 27.04.2024, 01:57
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Обдаровані діти
Співпраця
Міні-чат
200
Наше опитування
Яку інформацію Ви шукаєте?
Всього відповідей: 21
Статистика
Вхід на сайт
Пошук
Особистий кабінет
Для перегляду мініпрофіля, увійдіть на сайт як користувач.
отримай сертифікат
Події дня
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Ми в мережі
Каталог образовательных сайтов Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів
Наша кнопка
Друзі сайту
Методсовет
Головна » Файли » Теорія і практика » Інновації в освіті

Інтерактивні прийоми в навчанні, вихованні та розвитку молодших школярів
19.08.2016, 19:16

Методичний посібник для студентів, вчителів початкової школи, викладачів педагогічних ВУЗів.

Автор: Хабенко В. Д., учитель початкових класів Глухівської ЗОШ І-ІІІ ст. №6

Мета роботи. Розвивати творчість – означає виховувати інтерес до знань. Маленький учень хоче вчитися тільки тоді, коли переживе успіх, хоча б невеликий. Тому, з перших днів зустрічі з учнем, педагог має виявити творчі здібності кожної дитини.

В.Сухомлинський зазначав, що виряджаючи дитину до школи, кожна мати вірить у те, що справжній вчитель побачить у її дитині щось таке, чого не бачить вона і буде розвивати помічені здібності.

1. Вже не перший рік в країні утверджено стратегію прискореного, інноваційного підходу до системи розвитку освіти і науки. Освіта спрямовується на новітні інформаційні технології, основані на принципах демократичного підходу до кожного учня з метою подальшого розвитку творчої особистості, яка зможе зайняти гідне місце в суспільстві.

Ідея впровадження інноваційних форм і методів прийнята сьогодні початковою школою. Це означає, що вчитель відмовляється від авторитарно-репродуктивного характеру  навчання на користь демократичного, науково-творчого. Змінюються функції учня і вчителя. Учень повинен разом із засвоєнням відповідних знань, розвивати в собі здатність, навички, вміння самостійно їх шукати, тобто оволодівати науковими методами пізнання. Вчитель – допомагати учню вчитись.

Практична значимість.

Вчителеві надається право Навчати…

Навчати легше, коли є інтерес до знань. Він дає енергію, радість пізнання. Вчити шестирічок не можна за традиційними методами, не даючи нічого нового.

Активне сприйняття матеріалу на уроці 10-15 хв. Далі – послаблення уваги. Вчителеві необхідно змінювати вид діяльності, дивувати, захоплювати, тримаючи в руках «ниточку сприйняття».

Переді мною постало питання: «як створити для учнів такі умови навчання, за яких кожен учень відчував би свою успішність, інтелектуальну спроможність, водночас підтримувалось би бажання вчитись?»

Відповідь: впровадження інноваційних методів

Завантажити матеріал може тільки зареєстрований користувач!

Категорія: Інновації в освіті | Додав: Pochatkova6
Переглядів: 537 | Завантажень: 5 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar