- Сторінка класовода
- ДПА 2016
- ГПД
- Атестаційний вісник
- БІБЛІОТЕКА online
Технології [0] |
Методи і методики [0] |
Інновації в освіті [1] |
Розвиток здібностей [1] |
Тема: «У квітах барвінку наша поетеса – Леся Українка» Просмотров: 923 Рейтинг: 0.0 |
Урок української мови в 3-му класі на тему "Вправи на визначення роду іменників. Спостереження за родовими закінченнями іменників" Просмотров: 1538 Рейтинг: 5.0 |
Урок позакласного читання в 3 – му класі "Похвала книгам" Просмотров: 2542 Рейтинг: 5.0 |
Програма вебінарів від видаництва "Ранок". Зимова сесія 2017 Просмотров: 3277 Рейтинг: 5.0 |
- Організація роботи
- Обдаровані діти
- Гуртки
- Участь у КОНКУРСАХ
- Участь у ПРОЕКТАХ
Головна » Файли » Теорія і практика » Інновації в освіті |
19.08.2016, 19:16 | |
Методичний посібник для студентів, вчителів початкової школи, викладачів педагогічних ВУЗів. Автор: Хабенко В. Д., учитель початкових класів Глухівської ЗОШ І-ІІІ ст. №6 Мета роботи. Розвивати творчість – означає виховувати інтерес до знань. Маленький учень хоче вчитися тільки тоді, коли переживе успіх, хоча б невеликий. Тому, з перших днів зустрічі з учнем, педагог має виявити творчі здібності кожної дитини. В.Сухомлинський зазначав, що виряджаючи дитину до школи, кожна мати вірить у те, що справжній вчитель побачить у її дитині щось таке, чого не бачить вона і буде розвивати помічені здібності. 1. Вже не перший рік в країні утверджено стратегію прискореного, інноваційного підходу до системи розвитку освіти і науки. Освіта спрямовується на новітні інформаційні технології, основані на принципах демократичного підходу до кожного учня з метою подальшого розвитку творчої особистості, яка зможе зайняти гідне місце в суспільстві. Ідея впровадження інноваційних форм і методів прийнята сьогодні початковою школою. Це означає, що вчитель відмовляється від авторитарно-репродуктивного характеру навчання на користь демократичного, науково-творчого. Змінюються функції учня і вчителя. Учень повинен разом із засвоєнням відповідних знань, розвивати в собі здатність, навички, вміння самостійно їх шукати, тобто оволодівати науковими методами пізнання. Вчитель – допомагати учню вчитись. Практична значимість. Вчителеві надається право Навчати… Навчати легше, коли є інтерес до знань. Він дає енергію, радість пізнання. Вчити шестирічок не можна за традиційними методами, не даючи нічого нового. Активне сприйняття матеріалу на уроці 10-15 хв. Далі – послаблення уваги. Вчителеві необхідно змінювати вид діяльності, дивувати, захоплювати, тримаючи в руках «ниточку сприйняття». Переді мною постало питання: «як створити для учнів такі умови навчання, за яких кожен учень відчував би свою успішність, інтелектуальну спроможність, водночас підтримувалось би бажання вчитись?» Відповідь: впровадження інноваційних методів Завантажити матеріал може тільки зареєстрований користувач! | |
Переглядів: 537 | Завантажень: 5 | |
Всього коментарів: 0 | |