- Сторінка класовода
- ДПА 2016
- ГПД
- Атестаційний вісник
- БІБЛІОТЕКА online
Українська мова [2] |
Літературне читання [2] |
Математика [1] |
Природознавство [0] |
Англійська мова [1] |
Я у світі [0] |
Основи здоров'я [4] |
Риторика [0] |
Фізична культура [0] |
Образотворче мистецтво [0] |
Тема: «У квітах барвінку наша поетеса – Леся Українка» Просмотров: 911 Рейтинг: 0.0 |
Урок української мови в 3-му класі на тему "Вправи на визначення роду іменників. Спостереження за родовими закінченнями іменників" Просмотров: 1523 Рейтинг: 5.0 |
Урок позакласного читання в 3 – му класі "Похвала книгам" Просмотров: 2527 Рейтинг: 5.0 |
Програма вебінарів від видаництва "Ранок". Зимова сесія 2017 Просмотров: 3257 Рейтинг: 5.0 |
- Організація роботи
- Обдаровані діти
- Гуртки
- Участь у КОНКУРСАХ
- Участь у ПРОЕКТАХ
Головна » Файли » Конспекти уроків » Українська мова |
02.02.2017, 20:02 | |
Мета уроку. Формувати в учнів уміння визначати рід іменників, ознайомити їх із способами розпізнавання роду іменників за родовими закінченнями; розвивати вміння виділяти головне; узагальнювати мовні явища, пізнавальну активність, усне мовлення; виховувати спостережливість Обладнання: Комп’ютер, відеоролик «Харківський зоопарк», картки з малюнками тварин різного роду. Автор: Лисак Лідія Іванівна, учитель початкових класів Слобожанської гімназії №2 Зміївської районної ради Завантажити конспект уроку може тільки зареєстрований користувач!!! Для завантаження натисніть на пост "СКАЧАТИ ДИСТАНЦІЙНО" у лівій верхній частині статті Хід уроку І. Мотивація до навчальної діяльності Добрий день! В добрий час! Рада, діти, бачить вас! Ви почули всі дзвінок? Він покликав на урок. ІІ. Постановка навчальної мети
- А тепер діти відгадайте загадки, та зверніть увагу що ми непросто будемо називати тварин, а й намагатимемось визначити рід іменників. а) Відвідини слона Давайте відгадаємо до клітки якої тварини ми з вами підходили? Дуже товсті ноги маю, Ледве їх переставляю. Сам високий я на зріст, Замість носа в мене хвіст. (Слон)
Хто щось знає про слона? (Діти розповідають і ілюструють інформацію підготовлену вдома). 1 учень. Слони стали рідкісними тваринами в Індії, Африці. В неволі слони живуть 50-60 років. На волі -150-200 років. Слонів буває два види. 2 учень. Індійський слон висотою до 3-х метрів, а довжиною до 7-ми метрів. Проживають в Індії, Бірмі, на Цейлоні, Суматрі. 3 учень. Африканський слон мешкає в Африці. Його вага досягає 7-ми тонн. Ці тварини травоїдні. б) Відвідини ведмедя. Влітку медом ласував,
Утворіть від слова ведмідь іменники жіночого роду, середнього роду, я гадаю що всі ви здогадалися, але давайте ще пригадаймо казку «Маша і три ведмеді» яку ми з вами читали. Хто зможе розказати який рід там мали ведмеді та як їх звали? (Тато-ведмідь - Михайло Іванович, мама – ведмедиця - Настася Петрівна, медвежатко - Мішутка)
4 учень. Найпоширеніші – бурі, чорні, руді ведмеді. Це – хижаки . Але дуже полюбляють ягоди, корінці, горіхи. Незважаючи, що вони вайлуваті - вони вправні рибалки, добре лазять по деревах і знаходять мед. Фізкультхвилинка «Зоопарк». По зоопарку ми гуляєм, (ходьба на місці) І ведмедя там стрічаєм, (розгойдування тулуба) Цей ведмедик клишоногий, Піднімає по черзі ноги. (переступання з ноги на ногу). Попереду із кущів дивиться лисичка, (діти вдивляються вдалину, тримаючи долоню над бровами) Ми лисичку обхитрим, На носочках пробіжим. (біг на місці на носках) Ось закінчилася гра – Нам займатися пора. (повернення на місця) г) Відвідини лева. Пазуристий він, гривастий, Як збирається напасти, Рявкне – Ох, і лютий рев, Відгадали? Так, це … (Лев). Добре дітки, молодці, а тепер самостійно за малюночком утворіть рід чоловічий, жіночий та середній. - Далі я вам буду читати вірші про різних тварин, а ви мені за малюнками будете називати рід. д) Знайомство з лисицею. Прийшла вона з довгим віником На бесіду з нашим півником Вхопила півня на обід Та й замела мітлою слід (Лисиця) е) відвідини Мавп На дереві грається, Вгору піднімається, На хвості гойдається, І зветься це малятко Веселе … (Мавпанятко). ж) відвідини Тигра Він такий смугастий, Він такий кликастий, Як роззявить пащу: Г-р-р! Називають звіра … (Тигр).
ІV Застосування отриманих знань (самостійна робота) з) Рідкісні птахи зоопарку. - А тепер давайте згадаймо що ми бачили на озері. На ньому живе багато рідкісних птахів. Я читатиму вірші про них , а ви запишіть назви птахів у дві колонки. Чол.р. Жін.р.
Чапля чапа до водички.
Вигнув гордо спину ич! Пера райдужно горять - Пречудовий цей наряд.
Жив в болоті куличок. Хоч болото те мале, Куличку жилось не зле. Він хвалив його як міг, Бо струмок з болота біг. А відомо: із струмка Починається ріка.
О, досі ще я пам'ятаю, Як у блакиті срібляста лебідонька Звала лебедину зграю.
Викрикує на лузі засмагла дітвора А він веслує в хмарі, з лелечихою в парі Мовляв, у вирій, друзі, мені ще не пора. - А тепер давайте перевіримо завдання у товариша, що поруч. (взаємоперевірка - Діти, а з чого вилуплюються птахи? - Яке закінчення має іменник яйце ? - Якого він роду?
V. Підсумок уроку (Оцінювання). VІ. Домашнє завдання. Стор.130, вправа №312. | |
Переглядів: 1524 | Завантажень: 3 | |
Всього коментарів: 0 | |